برای مشاهده سبد خریدت وارد سامانه شو :)
ورود / ثبت نام
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، درس «منِ چند بُعدی» با هدف کمک به نوجوانان و جوانان برای درک عمیقتر از هویت شخصی، مدیریت تعارض میان سنت و مدرنیته و تقویت تابآوری روانی و اجتماعی و با شعار «هویت خود را بشناسید، تضادها را مدیریت کنید، مسیر زندگی خود را بسازید» طراحی و تولید شده است.
این درس حاصل ماهها مطالعه و پژوهش و تولید تصویری است و در چهار سرفصل ارائه میشود: هویت در نوجوانی؛ از بحران تا تعهد، سفر مادامالعمر هویت، چالشهای هویت در دنیای مجازی، و راهکارهای مقابله میان سنت و مدرنیته. به گفتهی مدیر تولید مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، فیلمبرداری تمامی جلسات پایان یافته و تدوین نهایی آن با هدف ارائه تجربهای روان و آموزشی در حال انجام است.
مجموعهی «منِ چند بعدی» ضمن تحلیل تجربههای واقعی نسل جوان ایرانی، راهکارهای کاربردی برای مواجهه با چالشهای هویتی در عصر رسانه و فناوری ارائه میکند. این دوره همچنین تلاش دارد مهارتهای خودآگاهی، ارتباط مؤثر و تابآوری روانی را در مخاطبان تقویت کند و با بیانی ساده و کاربردی، مفاهیم پیچیده روانشناختی را به زبان نسل امروز ترجمه کند.
هادی شهبازی، رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، با تأکید بر اهمیت پرداختن به موضوع هویت در آموزشهای نوین گفت: «درس «منِ چند بعدی» تلاشی است برای کمک به نسل جوان تا بتواند در میان ارزشهای متنوع فرهنگی، دینی و اجتماعی، هویت متعادل و پویای خود را بازشناسی کند.»
این درس به زودی در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
از علاقهمندان دعوت میشود با پیگیری اطلاعرسانیهای رسمی، از زمان دقیق انتشار و نحوه ثبتنام در این دوره آگاه شوند.