وبلاگ ما

وبلاگ ما

کارگاه آموزشی استوری‌لاین برگزار شد

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، کارگاه آموزشی استوری لاین(Storyline) را 12 شهریور ماه 1400 برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ این مرکز با همکاری انجمن علمی-دانشجویی تکنولوژی آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی تهران، دانشگاه بین المللی چابهار، انجمن فناوری آموزش ایران و انجمن علوم تربیتی دانشگاه‌های خوارزمی، یزد و بجنورد کارگاه آموزشی استوری لاین  (Storyline)را در روز ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار کرد.

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بازده آموزشی، استفاده از نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای در رابطه با موضوع آموزشی مورد نظر است. نرم افزار استوری لاین (storyline) یکی از این نرم ‌افزارها در زمینه تولید محتوای الکترونیکی است که به دلیل مزیت‌های رابط کاربری ساده و امکانات زیاد جزو نرم افزارهای پرطرفدار در این زمینه می‌باشد. در کارگاه مقدماتی نرم افزار استوری لاین، به بکارگیری تمامی عناصر چندرسانه‌ای (صدا، تصویر، انیمیشن و….) و طراحی آزمون در نرم افزار پرداخته شد. در این کارگاه قابلیت های پیشرفته نرم افزار استوری لاین آموزش داده شد.

"روش ساخت برنامه مرحله‌ای"، "روش ساخت برنامه رنگ آمیزی"، "چگونگی ذخیره مقادیر در متغیرها"، "روش ساخت انواع آزمون تعاملی"، "روش انتشار پروژه به صورت آنلاین" و "بسیاری از نکات کاربردی و فنی" از جمله مباحث و سرفصل هایی بود که در این کارگاه آموزش داده شد.

مطالب کارگاه که فراگیرانی از سراسر کشور به صورت مجازی در آن شرکت کرده بودند، توسط جناب آقای امیر قاسمی راد ارائه شد و در پایان به هریک از شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه اهدا شد.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید