شناخت رسانههای اجتماعی

درباره درس
این دوره مناسب شماست، اگر...
میخواهید در دنیای شبکههای اجتماعی حرفهای فعالیت کنید و قدرت رسانهای خود را به درستی بشناسید. در این دوره با نگاه تحلیلی به رسانههای جمعی و اجتماعی، تفاوت ساختارهای قدیم و جدید رسانهای، شبکههای کنشگر و نحوه تعامل با مخاطب آموزش داده میشود تا پیام شما هم شناختساز، هم هیجانساز و هم کنشساز باشد.
این یک دوره متفاوت است!
-
بررسی ساختارهای افقی و عمودی رسانهها و نقش آنها در انتشار محتوا
-
آموزش مخاطبشناسی دقیق و طراحی پرسونا برای مخاطب هدف
-
تحلیل شبکههای کنشگر و تأثیرگذاری محتوای تولیدی در جامعه شبکهای
-
بررسی تفاوتهای مگا اینفلوئنسرها و شبکههای محلی در جذب مخاطب
در این دوره یاد میگیرید:
چطور رسانههای اجتماعی را تحلیل کنید، مخاطب هدف خود را بشناسید، پیامهای خود را به گونهای تولید و انتشار دهید که علاوه بر انتقال اطلاعات، حس و انگیزه در مخاطب ایجاد کند و اثرگذاری واقعی در شبکههای اجتماعی داشته باشد.
این دوره برای چه کسانی است؟
-
تولیدکنندگان محتوا و فعالان رسانههای دیجیتال
-
مدیران و مسئولان روابط عمومی و فرهنگی
-
علاقهمندان به تحلیل رسانه و شبکههای اجتماعی
-
دانشجویان و پژوهشگران حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی
همین حالا ثبتنام کنید و رسانههای اجتماعی را از دریچه شناخت عمیق مدیریت کنید و پیام خود را به درستی به مخاطب برسانید.
مدرس

محمد لسانی
کارشناس و فعال رسانه ای
اهداف درس
-
شناخت ساختارها و انواع رسانههای اجتماعی و جمعی
-
طراحی و تحلیل شبکههای کنشگر و تأثیرگذاری محتوا
-
مخاطبشناسی حرفهای و طراحی پرسونا
-
تولید پیامهای شناختساز، هیجانساز و کنشساز