شناخت رسانه‌های اجتماعی

این دوره مناسب شماست، اگر... می‌خواهید در دنیای شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای فعالیت کنید و قدرت رسانه‌ای خود را به درستی بشناسید. در این دوره با نگاه تحلیلی به رسانه‌های جمعی و اجتماعی، تفاوت ساختارهای قدیم و جدید رسانه‌ای، شبکه‌های کنشگر و نحوه تعامل با مخاطب آموزش داده می‌شود تا پیام شما ... (بیشتر)
158 فراگیر تاکنون ثبت نام کرده اند!
1 جلسه
40 دقیقه
شناخت رسانه‌های اجتماعی
درباره درس

این دوره مناسب شماست، اگر...

می‌خواهید در دنیای شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای فعالیت کنید و قدرت رسانه‌ای خود را به درستی بشناسید. در این دوره با نگاه تحلیلی به رسانه‌های جمعی و اجتماعی، تفاوت ساختارهای قدیم و جدید رسانه‌ای، شبکه‌های کنشگر و نحوه تعامل با مخاطب آموزش داده می‌شود تا پیام شما هم شناخت‌ساز، هم هیجان‌ساز و هم کنش‌ساز باشد.

 

این یک دوره متفاوت است!

  • بررسی ساختارهای افقی و عمودی رسانه‌ها و نقش آن‌ها در انتشار محتوا

  • آموزش مخاطب‌شناسی دقیق و طراحی پرسونا برای مخاطب هدف

  • تحلیل شبکه‌های کنشگر و تأثیرگذاری محتوای تولیدی در جامعه شبکه‌ای

  • بررسی تفاوت‌های مگا اینفلوئنسرها و شبکه‌های محلی در جذب مخاطب

 

در این دوره یاد می‌گیرید:
چطور رسانه‌های اجتماعی را تحلیل کنید، مخاطب هدف خود را بشناسید، پیام‌های خود را به گونه‌ای تولید و انتشار دهید که علاوه بر انتقال اطلاعات، حس و انگیزه در مخاطب ایجاد کند و اثرگذاری واقعی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد.

 

این دوره برای چه کسانی است؟

  • تولیدکنندگان محتوا و فعالان رسانه‌های دیجیتال

  • مدیران و مسئولان روابط عمومی و فرهنگی

  • علاقه‌مندان به تحلیل رسانه و شبکه‌های اجتماعی

  • دانشجویان و پژوهشگران حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی

 

همین حالا ثبت‌نام کنید و رسانه‌های اجتماعی را از دریچه شناخت عمیق مدیریت کنید و پیام خود را به درستی به مخاطب برسانید.

75,000 تومان
158 فراگیر تاکنون ثبت نام کرده اند!

مدرس

محمد

محمد لسانی

کارشناس و فعال رسانه ای

اهداف درس

  • شناخت ساختارها و انواع رسانه‌های اجتماعی و جمعی
  • طراحی و تحلیل شبکه‌های کنشگر و تأثیرگذاری محتوا
  • مخاطب‌شناسی حرفه‌ای و طراحی پرسونا
  • تولید پیام‌های شناخت‌ساز، هیجان‌ساز و کنش‌ساز