وبلاگ ما

وبلاگ ما

با موضوع "علوم شناختی در جنگ شناختی" برگزار می‌شود؛

چهارمین نشست تخصصی «مجازیست»

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نشست تخصصی «مجازیست» را با موضوع "علوم شناختی در جنگ شناختی" سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح با حضور جناب آقای محمد جوانی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ چهارمین نشست تخصصی «مجازیست»  با موضوع "علوم شناختی در جنگ شناختی" سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

سخنران این نشست مجازی، جناب آقای محمد جوانی؛ مؤلف برتر کتاب در سطح دانشگاه، مدرس دروس رسانه، عملیات روانی، جنگ نرم، جنگ شناختی، ارتباطات و تعاملات اجتماعی و... در دانشگاه امام حسین(ع) می‌باشد

مخاطبان این نشست تخصصی پس از پایان این نشست می‌تواند بر قوه‌ی شناختی و رفتاری ناشی از عوامل درونی خود به آگاهی و تسلط برسند.  همچنین فراگیران با حضور در این نشست گاردهای ذهنی و هوشیاری خود را در مقابل محورها و ترفندهای عوامل بیرونی که با هر هدفی به دنبال دستکاری شناخت، جهت‌دهی رفتار و اقناع یا اغوای همه هستند تقویت ‌کنند.

لازم به ذکر است که این نشست ویژه مدیران، مسئولین دفاتر و ادارات ستادی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور می باشد و اعضای محترم دفاتر نهاد در سطح کشور می‌توانند از طریق لینک https://meet.nahad.ir/fmajazi/qy0nd4sm از جلسه بهره‌مند شوند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید