وبلاگ ما

وبلاگ ما

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برگزار می‌کند؛

نشست تخصصی «سرانگشتان گره گشا»

نشست تخصصی سرانگشتان گره‌گشا با محوریت ارتقاء جایگاه مادری و بانوان در جامعه ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر مبانی و ارزش های دینی در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ نخستین نشست تخصصی سرانگشتان گره‌‌گشا با محوریت «راهکارهای ارتقا جایگاه و شأن مادری در جامعه ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده با تأکید بر مبانی و ارزش‌های دینی» و به همت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، با همکاری معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت 13 الی 16 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

در این نشست که با هدف مواجهه هوشمندانه و علمی با آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده‌ برگزار می گردد، معاون اجتماعی وزارت کشور، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون اجتماعی نیروی انتظامی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های کشور، استادان و صاحبنظران حضور خواهند داشت.

قابل ذکر است که در این نشست، از جشنواره ملی فرهنگی آموزشی «سرانگشتان گره گشا» رونمایی خواهد شد و در پایان نیز از چند الگوی موفق مادری تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید