وبلاگ ما

وبلاگ ما

معرفی اعضای کمیته انتخاب برترین‌های پویش ملی در بهشت

آقای عباس شیراوژن، آقای علیرضا جبلی، آقای مهدی عباسی‌مهر، آقای هادی شهبازی و آقای داوودوندی به عنوان اعضای این کمیته معرفی شدند تا به بررسی آثار «پویش ملی در بهشت» بپردازند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ به نقل از روابط عمومی پویش ملی در بهشت، پویش ملی "در بهشت" در ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، با اهدافی نظیر تجمیع ظرفیت‌ها و امکانات دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و گروه‌های معارف اسلامی در سراسر کشور و ایجاد برنامه‌های متنوع با شور و نشاط معنوی و تربیتی شروع به کار کرد.

پویش ملی در بهشت ابتدا برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده بود ولی با استقبال خوب علاقمندان، تا پایان خردادماه تمدید شد.

با توجه به پایان این پویش، دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هم، گزارشی از فعالیت‌های خود در ذیل این پویش را برای ستاد مرکزی پویش ارسال کردند و هم اکنون انتخاب برترین‌های پویش ملی در بهشت در دستور کار ستاد مرکزی قرار دارد.

ستاد مرکزی پویش ملی در بهشت نیز طی مصوبه‌ای در آخرین جلسه برگزارشده خود، کمیته‌ای را برای ارزیابی آثار و انتخاب برترین‌های این پویش و امور تعیین شاخص‌ها و کیفیت‌ها تشکیل داد.

بر اساس این مصوبه، آقای عباس شیراوژن، آقای علیرضا جبلی، آقای مهدی عباسی‌مهر، آقای هادی شهبازی و آقای داوودوندی به عنوان اعضای این کمیته معرفی شدند تا به بررسی آثار «پویش ملی در بهشت» بپردازند.

با توجه به زمان‌بندی پویش، امکان تمدید و مهلت دریافت آثار فراهم نیست و "کمیته انتخاب برترین‌های پویش ملی در بهشت" از شنبه ۱۹ تیرماه فعالیت خود را برای انتخاب برترین‌های پویش شروع خواهد کرد و اسامی برترین‌های پویش ملی در بهشت نیز از طریق سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و دیگر رسانه‌های دیداری و شنیداری اعلام خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید