دانستنی های روابط دختر و پسر

دانستنی های روابط دختر و پسر


0 دقیقه

8 جلسه
شعار درس

با شناخت بیش تر خودت،

برس به شاهزاده رؤیاهایت

اهداف درس
  • آشنایی با علل گرایش دختران و پسران به یکدیگر
  • شناخت تفاوت های جسمی و روحی دختر و پسر
  • آشنایی با دیدگاه های مختلف در باب ازدواج
  • شناخت احکام روابط دختران و پسران با یکدیگر




درباره درس

شاید شما نیز از آن دسته افراد باشید که به دانستنی ها علاقمند هستند؛ کسانی که با دانستن اطلاعات جدید، احساس خوشحالی و توانمندی بیشتری می کنند. برای آن ها جالب است اگر به آن ها بگویید: «می دانستی عسل تنها غذای طبیعی است که هرگز خراب نمی‌شود. آیا می دانستی زنان دو برابر بیشتر از مردان پلک می‌زنند. آیا می دانستی...». انسان ها میل فطری به دانستن چیزهای ناشناخته دارند. بدین سبب اگر ساعت ها برای شخص مورد نظر، از دانستنی های جذاب بگوییم، او هیچ گاه خسته نمی شود. ما در این درس به دنبال انتقال نکات جالب و کاربردی در باب زنان و مردان و روابط مابین آن ها هستیم. برای مثال، آیا می دانستید، عشق، قسمتی از زندگی یک پسر و تمام زندگی یک دختر را دربرمی گیرد؟ آیا می دانستید زمانی که آقایان عاشق می شوند، انرژی و تمرکزشان دو برابر می شود، در حالیکه دخترهای باهوش که عاشق می شوند، به شدت افت پیدا می کنند؟ آیا می دانستید در همه جهان، ازدواج هایی که خود پسر و دختر همدیگر را انتخاب می کنند، به طلاق منجر می شود؟ آیا می دانستید، نیازهای جنسی عامل اصلی گرایش دختران و پسران به یکدیگر نمی باشد؟. در بررسی های انجام شده روی نوجوانان مشخص شده است که دختران در این سن، بیش تر به عواطف می اندیشند. کمبود محبت و عاطفه در خانواده، سبب می شود تا نوجوانان نیاز عاطفی خود را در جای دیگری جستجو نمایند. در سازمان روانی یک دختر، تا سی سالگی، عواطف، جلو و وسیع هستند و بدن، بی اهمیت است. در پسر عکس این است. «به دختر خانم می گوید: من هیچ کشش جنسی نسبت به شما ندارم. آن دختر نیز در خیال خود می گوید: چه پسر پاکی. او مرا برای بدنم نمی خواهد. من به محبت او نیازمندم و او به عاطفه ی من نیازمند است. چه معامله ی خوبی!». این داستان را به یک روان شناس می گویید و او در پاسختان می گوید: «چنین پسری یا یک دروغگوست و یا یک بیمار است. او یک شیاد است زیرا می داند که دختری که عاطفه اش را به پسری بدهد، به سرعت بدن خود را نیز در اختیار او قرار خواهد داد». اگر می خواهید دانستنی های فراوانی دربارۀ روابط دختران و پسران بدست بیاورید، حتماً این درس را از دست ندهید.

این درس تحت عنوان «دانستنی های روابط دختر و پسر» در 8 جلسه توسط تنی چند از اساتید مطرح ایران از جمله استاد علیرضا پناهیان، حمید حبشی و محمود انوشه ارائه شده است. هدف اصلی این درس، آشنا کردن مخاطبان با رابطه دختران و پسران قبل از ازدواج و تشریح وجوه مثبت و منفی آن می باشد. شما در این درس با علل مختلف گرایش دختران و پسران به یکدیگر و پیامدهای آن آشنا خواهید شد و دانسته های علمی فراوانی از تفاوت جسمی و روانی دختران و پسران و احکام دینی مرتبط با روابط آن ها بدست خواهید آورد. با گذراندن این درس، بعنوان یکی از والدین، توانایی های لازم برای کمک به فرزندتان در مهم ترین مرحله مهم زندگی اش را بدست خواهید آورد. این درس، از شما برای فرزندانتان یک ناجی می سازد؛ قهرمانی که نخواهد گذاشت، دوره بلوغ به دوره ای بحرانی با نتایج وحشتناک همیشگی برای فرزندش تبدیل شود.


سرفصل‌ها
لطفا وارد شوید و در درس ثبت نام کنید
دوره آموزشی دانستنی های روابط دختر و پسر

در این درس با علل مختلف گرایش دختران و پسران به یکدیگر و پیامدهای آن آشنا خواهید شد و دانسته های علمی فراوانی از تفاوت جسمی و روانی دختران و پسران و احکام دینی مرتبط با روابط آن ها بدست خواهید آورد.