حیطه ارتباطات (مهارت های سواد رسانه ای)

فعالین فرهنگی دانشگاه به عنوان موتور محرک طراحی و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها شناخته می شوند از این رو هدف از برگزاری این دوره، توانمندسازی فعالان هیات دانشجویی در حوزه های فرهنگی، معرفتی، رسانه‌ای مدیریتی و عقیدتی می باشد. در این دوره دانشجویان با سرفصل هایی ... (بیشتر)
3 درس
7 فراگیر در این دوره ثبت نام کرده اند!
مهلت پایان دوره: 5 اردیبهشت 1402
حیطه ارتباطات (مهارت های سواد رسانه ای)
::: درس های دوره :::

سواد رسانه ای (مخاطب شناسی و فنون تولید محتوا) اختیاری

سواد رسانه ای (اصول و مبانی) الزامی

الگوی مصرف رسانه ای و تفکر انتقادی اختیاری

::: توضیحات دوره :::
جهت دریافت گواهینامه، گذراندن دروس الزامی و آزمون پایانی، همچنین کسب حد نصاب نمره تعیین شده ضروری است. منظور از حدنصاب نمره، میانگین نمرات کسب شده در جلسات هر درس به علاوه آزمون پایانی آن می باشد.

فعالین فرهنگی دانشگاه به عنوان موتور محرک طراحی و برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها شناخته می شوند از این رو هدف از برگزاری این دوره، توانمندسازی فعالان هیات دانشجویی در حوزه های فرهنگی، معرفتی، رسانه‌ای مدیریتی و عقیدتی می باشد. در این دوره دانشجویان با سرفصل هایی از جمله امام شناسی و ولایت باوری در هیئت های دانشجویی؛ مدیریت در تشکیلات هیئت های دانشجویی؛ آموزش مهارت های سواد رسانه ای؛ مهارتهای تهیه و تولید پادکست نماهنگ کلیپ، ساختن تمدن اسلامی ایرانی ویژگی های هیئت های دانشجویی تراز انقلاب آشنا خواهند شد.

رایگان!
کاربر گرامی، مهلت ثبت نام در این دوره به پایان رسیده است!
7 فراگیر در این دوره ثبت نام کرده اند!

اطلاعات تماس دوره