وبلاگ ما

وبلاگ ما

طرحی برای اشتغال و توانمندسازی جوانان ایرانی؛

هر آنچه که باید در مورد "به روز باش" بدانید

"به روز باش" به منظور دانش‌افزایی و ارتقای مهارت‌های کاربردی مخاطبان، قبل از ورود به بازار کار طراحی شده و فرصتی را ایجاد می‌کند تا دانشجویان و فراگیران ارتباط موثری با صنعت برقرار کنند و بیشتر، پرورش مهارت‌ها و توانمندسازی خود را در نظر داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ این مرکز به‌عنوان یکی از متولیان اصلی در زمینۀ آموزش مجازی در کشور با هدف توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های فراگيران و جهت جبران ضعف‌های مهارتی و تخصصی جوانان و دانشجویان اقدام به طراحی و برگزاری مدرسه مجازي تابستانه "به روز باش" نموده است. مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش مجازی کشور، زمینۀ ایجاد تحول همه‌جانبه، گسترده و عمیق در مفاهیم و محتوای آموزشی و نوع ارائه آن را فراهم می‌آورد و با برنامه‌های راهبردی و تحول‌آفرین در نظر دارد تا امکان کسب شایستگی‌های لازم و تکوین و تعالی آموزشی - تربیتی مخاطبین خود را فراهم آورد.

مدرسه مجازی تابستانه "به روز باش" به منظور دانش‌افزایی و ارتقای مهارت‌های کاربردی مخاطبان، قبل از ورود به بازار کار طراحی شده است. این مدرسه فرصتی را ایجاد می‌کند تا دانشجویان و فراگیران ارتباط موثری با صنعت برقرار کنند و بیشتر، پرورش مهارت‌ها و توانمندسازی خود را در نظر داشته باشند.

مدرسه مجازی تابستانه "به روز باش" یک برنامه کاربردی با رويكرد مهارتی و توانمندسازی است که متناسب با نياز مخاطب در پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با اهداف زير ارائه می شود:

  • توسعه و تقويت مهارت‌هاي رشد فردي و اجتماعي مخاطبان
  • تقویت مهارت‌های علمی و تخصصی موردنیاز کسب و کار در افراد
  • ایجاد و توسعه مهارت‌های کارآفرینی
  • استفاده بهینه از اوقات فراغت جهت کسب دانش و مهارت در تمامی زمینه‌های تحصیلی، شغلی و زندگی
  • درک عمیق رشته‌های تحصیلی و بازارهای کسب و کار هر رشته برای افراد
  • افزایش مهارت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی در افراد
  • توانمندسازی افراد در مهارت‌های مدیریتی، علمی و تخصصی در موقعیت‌های شغلی

مدرسه تابستانه "به روز باش" در واقع یک برنامه آموزشی، کاربردی و مهارتی است که برای قبل از ورود به بازار کار طراحي شده است و به مخاطبان کمک می‌کند مسیر تحصیلی و شغلی آینده خود را بهتر انتخاب کنند.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در مدرسه مجازي تابستانه "به روز باش"، جهت ارتقا و توانمدسازی دو گروه از جوانان برنامه آموزشی تنظیم کرده است.

دوره تداوم برای دانشجویان و جوانان رده سنی (۱۸ تا ۳۲) طراحی شده است؛ تداوم در واقع مخفف توانمندسازی دانشجویان و مهارت‌آموزي می‌باشد که جهت آماده ساختن جوانانی که هنوز وارد بازار کار و اشتغال نشده‌اند، برنامه بسيار مفيدي است.

دوره تعالي نیز ويژه مخاطبینی با میانگین سنی بیشتر از ۲۸ سال است. تعالي مخفف توانمندسازي عالي ويژه استادان، كاركنان، والدين و ساير شهروندان مي‌باشد که اين افراد اغلب شاغل هستند و نقش اجتماعي بر عهده دارند اما به دلیل ضعف‌ در بخش مهارت‌ها و توانمندی‌های تخصصی، قادر به ایفای مطلوب و بهینه نقش‌هایشان نیستند.

در مدرسه مجازي تابستانه "به روز باش" دوره‌هاي كاربردي و مهارتي مانند «مربی‌گری مهارت‌هاي زندگي كودك و نوجوان، تربيت درمانگر (رفتاردرماني ديالكتيك)، مدیریت هیجان، فن بيان، مدیریت رفتار در فضای مجازی، مهارت مثبت‌اندیشی، مهارت تفکر انتقادی، رابطۀ بین فردی در ایام کرونا، چگونه مادری شایسته باشیم؟، مديريت استرس، مقاله نویسی در مجلات خارجی» و دوره‌هاي ويژه كارآفرينی و اشتغال دانشجويان و جوانان مثل «دوره جامع ارزهایی دیجیتال(سطح مقدماتی و پيشرفته)، آموزش نرم‌افزار پریمیر، آموزش نرم‌افزار فتوشاپ، آموزش نرم‌افزار تحليل داده‌های آماری با  SPSS، آموزش  ICDL و دوره مقاله نويسی» برگزار می‌شود.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان تمامی این دوره‌های آموزشی را با اساتید و مدرسین برجسته کشور برگزار می‌کند. مدرسینی که دغدغه آموزش با کیفیت، وقت و انرژی فراگیر و کاربردی بودن فعالیت‌شان همیشه بارز بوده است.

در پایان این مدرسه آموزشی برای افرادي كه در دوره‌های آموزشی ثبت نام كرده‌اند، گواهینامه معتبر آموزشی صادر خواهد کرد.

این مرکز هم‌اکنون با برخورداری بیش از ۲.۴۰۰.۰۰۰ نفر مخاطب ثبت‌نام‌شده به‌عنوان بزرگترین سکوی آموزش مجازی کشور در حال فعالیت است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر همچون نحوه شرکت در دوره‌ها، هزینه دوره‌ها و تخفیف‌های ارائه شده مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس ecnahad.ir/beroozbash مراجعه کرده و از درس‌ها و دوره‌های این طرح بهره‌مند شوند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید