وبلاگ ما

وبلاگ ما

با حضور حجت‌الاسلام رستمی و حجت‌الاسلام قرائتی، مسئولان دفاتر نهاد و مدیران گروه‌های معارف دانشگاه‌ها برگزار شد؛

نشست مجازی ساماندهی و برنامه‌ریزی "پویش ملی در بهشت"

نشست مشترک مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها با هدف برنامه‌ریزی و ساماندهی "پویش ملی در بهشت" به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ نشست مشترک مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌ها با هدف برنامه‌ریزی و ساماندهی "پویش ملی در بهشت" با حضور حجت‌الاسلام رستمی رئیس محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حجت‌الاسلام تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر مرتضی فاضلی رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به فرصت‌های ناب ماه مبارک رمضان تاکید کرد "پویش ملی در بهشت" تلاش می‌کند با همکاری و همراهی همه دفاتر نهاد، گروه‌های معارف و فعالین فرهنگی در دانشگاه‌ها، نشاط و شادابی معنوی و تربیتی مضاعفی در ایام ماه مبارک ایجاد کند.

در ادامه حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات قرآنی شرح، تفسیر و جزءخوانی در ماه مبارک رمضان از حاضرین در این نشست خواست با ترویج آموزه‌های قرآنی و ایجاد زمینه‌های انس و ممارست بیشتر دانشگاهیان با قرآن اقدام کنند.

همچنین حجت‌الاسلام تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد با اشاره به "پویش ملی در بهشت" گفت: تجمیع ظرفیت‌ها و امکانات دفاتر نهاد و گروه‌های معارف اسلامی در سراسر کشور و ایجاد برنامه های متنوع با شور و نشاط معنوی و تربیتی از مهم ترین اهداف پویش ملی در بهشت است.

وی با اشاره به لزوم راه‌اندازی دبیرخانه‌های استانی این پویش افزود: بناست این پویش با استفاده از زیرساخت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و سامانه‌های دفاتر نهاد در این مرکز برگزار شود.

در پایان این نشست، دکتر مرتضی فاضلی رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و دبیر ستاد راهبری "پویش ملی در بهشت" با تاکید بر اهمیت برگزاری پویش‌های ملی در ایجاد شور و نشاط معنوی و ایجاد انگیزه در بین مخاطبان تصریح کرد: از محورهای این پویش می توان به مسابقه حفظ و مفاهیم آیات مباركۀ قرآن كريم، برگزاری دوره‌های آموزش مجازي، برگزاری مسابقات قرآنی ترجمه نمایشنامه‌ای "طنین وحی"، عهدنامه حضرت امیر(ع) خطاب به مالک اشتر "منشور حکومت علوی"، رزمایش مواسات و همدلی، مسابقه رمان، داستان و كتابخواني و  همچنین تولیدات رسانه‌ای اشاره کرد.

وی بخش‌های متنوع این پویش را برای اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه مثمرثمر دانست و اظهار امیدواری کرد این بخش‌ها می‌توانند نیازهای جامعه دانشگاهی را پاسخ دهد.

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات مادی و معنوی استان‌ها و دانشگاه‌های سراسر کشور بر ضرورت مشارکت رسانه‌های محلی و استانی در ترویج برنامه‌ها و محورهای اصلی این پویش تاکید کرد.

لازم به ذکر است که مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با برخورداری بیش از دو میلیون نفر مخاطب ثبت‌نام‌شده به‌عنوان بزرگترین سکوی آموزش مجازی کشور در حال فعالیت است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه پویش ملی در بهشت به نشانی www.darbehesht.ecnahad.ir مراجعه کنند و از آخرین اطلاعات و جزئیات این پویش با خبر شوند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید