وبلاگ ما

وبلاگ ما

با تدریس دکتر شیوندی ضبط شد؛

مدیریت و کنترل هوش هیجانی

درس مدیریت و کنترل هوش هیجانی با تدریس دکتر شیوندی در ۶ جلسه آموزشی ضبط شده و در روزهای آینده بر روی سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ درس مدیریت و کنترل هوش هیجانی با تدریس دکتر شیوندی در ۶ جلسه آموزشی با رویکرد آشنایی با اصول، تکنیک‌ها و مهارت‌های تقویت هوش هیجانی ضبط شد و به زودی بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری خواهد شد.

فراگیران در این درس، ابتدا با هوش هیجانی و ایضاً خودشناسی آشنا می‌شوند و سپس کاربردهای هوش هیجانی و در ادامه انواع هیجان‌های جهان‌شمول و همچنین هیجان‌های مختلف بروزیافته در طول شبانه‌روز را آموزش می‌بیند.

در جلسات پایانی این درس نیز دکتر شیوندی، مهارت‌های هیجانی، کنترل و مدیریت هیجان‌های مثبت و منفی را به شرکت‌کنندگان آموزش می دهد.

در پایان این درس از فراگیر انتظار می‌رود هوش هیجانی و هیجان‌های مختلف خود را در طول روز تشخیص دهد و کاربردهای هوش هیجانی را در شخصیت و زندگی خود ردیابی و شناسایی کند.

شرکت‌کنندگان پس از پایان این درس باید بتوانند در برخورد با دیگران انواع و ابعاد هوش هیجانی را به کار گیرند و نیز سعی کنند نشانه‌های ذهن هیجانی را در افراد تشخیص دهند و مهمتر اینکه بتوانند راهکارهای کنترل و مدیریت هیجانات را در موقعيت‌های عملی بکار گیرند.

این درس در روزهای آینده بر روی سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید