وبلاگ ما

وبلاگ ما

سئوالات متداول

مدرسه مجازی تابستانه "به روز باش" چیست؟

مدرسه تابستانه در واقع یک برنامه آموزشی کاربردی مهارتی است که به منظور دانش‌افزایی و ارتقای مهارت‌های کاربردی مخاطبان، قبل از ورود به بازار کار طراحی شده است و به آنها کمک می‌کند مسیر تحصیلی و شغلی آینده خود را بهتر انتخاب کنند.

برنامه مدرسه تابستانی برای من چیست ؟ چه گروه‌های سنی می‌توانند در مدرسه مجازی تابستانه "به روز باش" شرکت کنند؟

شما می توانید براساس دامنه سنی خود در یكی از دوره‌های زیر ثبت نام كنید:
دوره تداوم برای دانشجویان و جوانان رده سنی (۱۸ تا 32) طراحی شده است؛ تداوم در واقع مخفف (توانمند سازی دانشجویان و مهارت آموزی) می‌باشد که جهت آماده ساختن جوانانی که هنوز وارد بازار کار و اشتغال نشده‌اند، برنامه بسیار مفیدی است
رده دوم ، دوره تعالی ویژه استادان، كاركنان، والدین و سایر شهروندان با میانگین سنی بیشتر از ۲۸ سال است . تعالی مخفف (توانمندسازی عالی) ویژه استادان، كاركنان، والدین و سایر شهروندان می باشد که این افراد اغلب شاغل هستند و نقش اجتماعی بر عهده دارند اما به دلیل ضعف‌ در بخش مهارت‌ها و توانمندی‌های تخصصی، قادر به ایفای مطلوب و بهینه نقش‌هایشان نیستند؛ مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان برای این گروه دوره تعالی که مخفف توانمند سازی عالی می باشد را، طراحی کرده است که امیدواریم این دوره در ارتقای بهره‌وری و افزایش توانمندی کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی مؤثر واقع شود.

آیا مدرسه مجازی تابستانه "به روز باش" گواهی معتبر ارائه می کند؟

در پایان این مدرسه آموزشی برای افرادی كه در دوره های آموزشی(همزمان و غیرهمزمان) ثبت نام كرده اند، گواهینامه معتبر آموزشی با لوگوی مشترك مركز آموزش مجازی دانشگاهیان و دانشگاه علامه طباطبائی صادر خواهد شد.

در مدرسه مجازی تابستانه "به روز باش" چه دوره‌هایی برگزار می‌شود؟

الف) دوره های كاربردی و مهارتی با هدف رشد فردی:

  • مربیگیری مهارت های زندگی كودك و نوجوان
  • تربیت درمانگر (رفتاردرمانی دیالكتیك)
  • مدیریت هیجان
  • فن بیان
  • مدیریت رفتار در فضای مجازی
  • مهارت مثبت اندیشی
  • مهارت تفکر انتقادی،
  • رابطه ی بین فردی در ایام کرونا
  • چگونه مادری شایسته باشیم؟
  • مدیریت استرس
  • مقاله نویسی در مجلات خارجی

ب) دوره های ویژه كارآفرینی و اشتغال دانشجویان و جوانان:

  • دوره جامع ارزهای دیجیتال(سطح مقدماتی و پیشرفته)
  • آموزش نرم افزار پریمیر Premiere 
  • آموزش نرم افزار فتوشاپ Photoshop 
  • آموزش نرم افزار تحلیل داده های آماری با SPSS
  • آموزش ICDL با ارائه گواهینامه از طرف سازمان فنی حرفه ای
  • دوره مقاله نویسی

نحوه‌ ثبت نام در دوره های آموزشی(همزمان و غیرهمزمان) مدرسه تابستانی به چه صورت است؟

علاقه مندان به شرکت در برنامه‌ آموزشی دوره های غیرهمزمان ، می توانند ابتدا روی گزینه ثبت نام درس كلیك كرده، بعد وارد صفحه پرداخت شده و بعد از پرداخت هزینه درس وارد لینك درس مورد نظر شده و دوره آموزشی را شروع نمایند.
همچنین علاقه مندان به شرکت در برنامه‌ آموزشی دوره های همزمان و آنلاین؛ بعد از ثبت نام و پرادخت هزینه دوره؛ لینك شركت در كارگاه آموزشی برای آنها ارسال خواهد شد.

هزینه های شرکت در دوره های آموزشی مدرسه تابستانی به روز باش به چه میزان است؟

هزینه های طرح تداوم: هزینه كل دوره آموزشی غیرهمزمان  به همراه دریافت گواهینامه   گواهینامه مشترك مركز آموزش مجازی و دانشگاه علامه طباطبائی

هزینه های طرح تعالی هزینه كل دوره آموزشی هزینه كل دوره آموزشی به همراه دریافت گواهینامه مشترك مركز آموزش مجازی و دانشگاه علامه طباطبائی

راهنمای ثبت نام در درس ها

برای ثبت نام دوره های غیر همزمان و همزمان در طرح تداوم یا طرح تعالی وارد لینكی كه در بالای صفحه طراحی شده است، شوید و سپس بر روی دوره های غیرهمزمان كلیك كرده و در صورتی كه مایل به گذراندن یك درس باشید می توان گزینه ثبت نام در همان درس را انتخاب كرده و بعد از پرداخت هزینه درس، می توان وارد مرحله یادگیری شد.

دوره های آموزشی مدرسه در چه قالبی برگزار می شود؟

دوره های آموزشی مدرسه مجازی در قالب آموزش های همزمان و غیرهمزمان برگزار می شود. منظور از دوره های همزمان، دوره هایی است كه بصورت آنلاین و كارگاهی برگزار می شود . زمان و ساعت دقیق شروع این دوره ها در تقویم زمانی دوره ها ذكر شده است. افرادی كه در این دوره ها ثبت نام كرده باشند، پس از پرداخت هزینه لینک ورود برایشان به نمایش درخواهد آمد و از طریق ارتباط با پشتیبان از طریق پیام رسان واتس اپ نام کاربری و رمز عبور دریافت خواهند کرد.

اما منظور از دوره های غیرهمزمان، دوره هایی است كه توسط مدرسان برجسته كشوری، ضبط شده و در چند جلسه آموزشی با استاندارد های طراحی آموزشی تدوین شده، و دانشجو بعد از پایان جلسات آموزشی و قبولی در آزمون پایانی، گواهینامه آموزشی دریافت خواهد كرد.

جهت كسب اطلاعات بیشتر و شركت در دوره‌های آموزشی مدرسه "به روز باش" به سایت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمایید‌.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید