وبلاگ ما

وبلاگ ما

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان خبر داد؛

جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی «سرانگشتان گره‌گشا» تمدید شد

این جشنواره که با محوریت ارتقا جایگاه مادری و بانوان و با تاکید بر مبانی و ارزش‌های دینی از سال گذشته آغاز شده و به‌عنوان یکی از موفق‌ترین دوره‌های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان شناخته می‌شود تا 7 مرداد‌ماه 1400 مصادف با عید سعید غدیر خم تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ با توجه به تاکیدات مکرر حضرت آقا بر مسئله خانواده و ضرورتی که نقش حیاتی مادر و خانواده در جامعه دارد، جشنواره ملی «سرانگشتان گره‌گشا» با محوریت آموزش و توانمندسازی بانوان برای کسب شایستگی های مادری همراه با ارائه گواهی معتبر آموزشی و جوایز نفیس شروع به کار کرد.

این جشنواره که با محوریت ارتقاء جایگاه مادری و بانوان در جامعه ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر مبانی و ارزش های دینی از سال گذشته آغاز شده و به عنوان یکی از موفق ترین دوره های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان شناخته می شود تا عید سعید غدیر خم تمدید شد.

دوره مهارتی_آموزشی سرانگشتان گره‌گشا که می‌خواهد گامی در تقویت بنیه ی معرفتی  خانواده ها به ویژه مادران بردارد، شامل درس‌های اشتغال بانوان و مسئولیت‌های خانواده، چگونه مادری شایسته باشیم، بانوان آسمانی و نشانی بهشت_درس‌نامه فاطمی می باشد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوع "آموزش و توانمندسازی بانوان برای کسب شایستگی های مادری" درقالب‌های

تولیدات رسانه ای: عکس، فیلم کوتاه، مستند، پادکست، پوستر نوشته، موسیقی و ...

ادبیات و هنر: شعر، رمان، داستان‌کوتاه، دل‌نوشته و ...

فضای مجازی: صفحات شبکه های مجازی، برنامه و نرم‌افزارهای کاربردی، تولید محتوای الکترونیک و ...

تا تاریخ 7 مرداد‌ماه ۱۴۰۰ به آدرس ecnahad.ir/ja-s-gerehgosha ارسال نمایند و جهت اطلاعات بیشتر هم می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۲۶۵۷۷۱۹ تماس حاصل فرمایند.

دوره آموزشی سرانگشتان گره‌گشا را پس از ورود به سامانه، در پیشخوان سامانه مشاهده نمایید.

 

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید