وبلاگ ما

وبلاگ ما

در ادامه برگزاری دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش؛

ثبت نام دوره جامع نرم‌افزار فتوشاپ (Photoshop) آغاز شد

این دوره آموزشی به مدت 32 ساعت برگزار می گردد و داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان مراجعه نمايند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ دوره جامع آموزش نرم افزار فتوشاپ که یکی از دوره‌های مدرسه تابستانه به روز باش می باشد، بر روی پلتفرم مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بارگذاری شده و از ۴ شهریورماه ۱۴۰۰ با تدریس مهندس محمدجواد رفیعی شروع می‌شود.

مدرسه تابستانه به روز باش با هدف توانمندسازی و ارتقای مهارت‌های فراگيران و جهت جبران ضعف‌های مهارتی و تخصصی جوانان و دانشجویان توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با همکاری دفتر مهارت‌افزایی دانشگاه علامه طباطبایی طراحی شده است.

دوره آموزش فتوشاپ ویژه اشتغال به کار، یک کلاسی است که برای کارآموزانی طراحی شده که علاقه دارند در حوزه طراحی گرافیکی وارد  بازار کار شوند.

کارآموزان شرکت کننده در دوره آموزش آنلاین فتوشاپ مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان ضمن آشنایی با تمام ابزارهای ویرایش و طراحی موجود در نرم افزار فتوشاپ، به‌صورت کاملا پروژه محور و عملی شیوه استفاده از این ابزارها را فرا خواهند گرفت.

پس از گذراندن کلاس آنلاین فتوشاپ از سوی کارآموز و دانشجو، از او به صورت مجازی و از راه دور امتحان تئوری و عملی فتوشاپ گرفته خواهد شد و در صورت قبولی در آزمون، مدرک معتبر ملی و بین المللی به وی اعطا خواهد گردید.

این دوره آموزشی به مدت 32 ساعت برگزار می گردد و داوطلبان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر و شركت در دوره‌های آموزشی آنلاين و بهره‌مندی از تخفيف‌های ويژه به سايت ecnahad.ir/beroozbash مراجعه نمايند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید