وبلاگ ما

وبلاگ ما

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان اعلام کرد؛

فقط سه روز تا شرکت در جشنواره «سرانگشتان گره‌گشا» وقت دارید

شرکت‌کنندگان باید توجه داشته باشند که فقط تا تاریخ 7 مرداد‌ماه ۱۴۰۰ می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند و آثار ارسالی بعد از این زمان به هیچ وجه داوری نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی «سرانگشتان گره‌گشا» با محوریت ارتقاء جایگاه مادری و بانوان در جامعه ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر مبانی و ارزش‌های دینی از سال گذشته آغاز شد و به‌عنوان یکی از موفق‌ترین دوره‌های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان شناخته می‌شود.

از ابتدای دوره شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، مستند، پادکست، پوستر نوشته، موسیقی، شعر، رمان، داستان‌کوتاه، دل‌نوشته، صفحات شبکه‌های مجازی، برنامه و نرم‌افزارهای کاربردی، تولید محتوای الکترونیک و ... به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و شرکت‌کنندگان باید توجه داشته باشند که فقط تا تاریخ 7 مرداد‌ماه ۱۴۰۰ می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند و آثار ارسالی بعد از این زمان به هیچ وجه داوری نخواهد شد.

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به کلیه عزیزانی که در این جشنواره ثبت نام کردند و در ارسال آثار خود به مشکل برخورده‌اند متذکر می‌شود قبل از پایان فرصت ثبت آثار در جشنواره با شماره ۰۹۰۲۲۶۵۷۷۱۹ تماس حاصل فرمایند.

دوره آموزشی سرانگشتان گره‌گشا را پس از ورود به سامانه، در پیشخوان سامانه مشاهده نمایید.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید