وبلاگ ما

وبلاگ ما

جشنواره آموزشی «خانواده تا همیشه» به پویش ملی در بهشت پیوست

دوره ی مذکور در 4 درس و هر درس شامل 6 جلسه آموزشی است که در مجموع 24 جلسه ی آموزشی مهارتی با سرفصل‌های کاربردی به جهت توانمند سازی خانواده ها و شهروندان گرامی طراحی و تولیدشده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛ آئین رونمایی از جشنواره آموزشی "خانواده تا همیشه" با هدف توانمندسازی خانواده‌ها در بحران کرونا امروز به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

مرتضی فاضلی رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان اظهار کرد: ما شاهد یک بحران اجتماعی به نام کرونا هستیم و نیاز هست در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی، دارای یک هم افزایی باشیم.

وی افزود: در طول سالیان گذشته سامانه قدرتمند آموزشی در نهاد مشغول فعالیت بوده است که تا کنون نزدیک به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از دانشجویان و نخبگان در آن حضور داشته اندو در ماه‌های اخیر شهروندان هم به این سامانه مجازی آموزش دانشگاهیان پیوسته‌اند. همچینن بیش از ۲۴۰ درس آموزشی در زمینه دروس معارف تدریس شده است که نشان از عزم جدی نهاد برای توجه به حوزه آموزشی است.

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان تصریح کرد: تصمیم گرفتیم تا با وسیله فناوری های آموزشی، سبک نوینی را در حوزه آموزش به خانواده ها ارائه دهیم. فضای کرونا سبب شکل گیری آموزش مجازی در خانه‌ها و خانواده شد که البته با چالش‌ها زیادی در این زمینه مواجه شدیم. چالش‌های ارتباطات میان فردی نیز از دیگر چالش‌های این حوزه بود که در موارد زیادی، آسیب‌های جدی وارد کرد.

وی گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که بسته‌های آموزسی با هدف غلبه بر این چالش‌ها باید ایجاد شود. در حال حاضر با افزوده‌های آموزشی و رسانه و قرار داد آزمون های متعدد در این دوره آموزشی، افتخار این را داریم دوره آموزشی «خانواده تا همیشه» را برگزار کنیم. در این دوره سرفصل‌های دروس با کیفیت مطلوب در استودیوهای مجازی ضبط شده و در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است از اساتید این دوره می‌توان به دکتر مهدی‌زاده، دکتر صدرا، دکتر سعدی‌پور و دکتر سادات اشاره کرد. دوره ی مذکور در 4 درس و هر درس شامل 6 جلسه آموزشی است که در مجموع 24 جلسه ی آموزشی مهارتی با سرفصل‌های کاربردی به جهت توانمند سازی خانواده ها و شهروندان گرامی طراحی و تولیدشده است.

برای ثبت نام در دوره فرهنگی-آموزشی توانمندسازی خانواده ها و شهروندان در مدیریت بحران کرونا می توانند به سامانه اینترنتی https://ecnahad.ir/ مراجعه کنند.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید