وبلاگ ما

وبلاگ ما

اسامی صدها نفر از برگزیدگان پویش ملی در بهشت اعلام شد

برگزیدگان و منتخبان محورهای اصلی پویش ملی در بهشت در بخش شركت‌كنندگان مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان؛پویش ملی در بهشت” که اولین حضور شبکه‌ای و جریان‌ساز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور در فضای مجازی است طی دو نیم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور از اواخر فروردین ۱۴۰۰ تا اوایل تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در نیم فصل اول پویش(از ۲۵ فروردین تا ۲۷ اردیبهشت) اطلاع رسانی، هماهنگی و آماده‌سازی دفاتر برای ورود به پویش، تبیین اهداف و تاثیرات پویش، شرح عملیات و فعالیت‌های هر بخش از پویش، آموزش اولیه فعالان رسانه‌ای دفاتر و شکل‌گیری صفحه مجازی و عرصه ارائه فعالیت‌های پویش در دستور کار قرار گرفت و در نیم فصل دوم پویش(از ۲۸ اردیبهشت تا ۳۱خرداد) نیز، آموزش و توانمندسازی، ارزیابی و آسیب شناسی نواقص، موانع و پیش نیازها، گزارش گیری و تحلیل بررسی شد.

شایان ذکر است که در این پویش حدود ۲۸۰۰ برنامه برگزار شد و بیش از ۲۵۰ هزار نفر در طول ۲ ماه برگزاری پویش در این برنامه‌ها شركت كردند.

پس از پایان پویش، ستاد مرکزی “پویش ملی در بهشت”، کمیته‌ای را برای ارزیابی آثار و انتخاب برترین‌های این پویش و امور تعیین شاخص‌ها و کیفیت‌ها تشکیل داد و داوری و ارزیابی برنامه‌های این پویش انجام شد و برگزیدگان و منتخبان محورهای اصلی پویش در دو بخش شركت‌كنندگان و برگزاركنندگان مشخص شد.

لازم به ذکر است که اواسط مرداد ماه، در آیین اختتامیه "پویش ملی در بهشت" از تعدادی از نفرات و دفاتر برگزیده پویش ملی در بهشت تقدیر شد و هم‌اکنون، اسامی برگزیدگان در سامانه پویش ملی در بهشت به آدرس https://darbehesht.ecnahad.ir/ و همچنین سایت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی http://ecnahad.ir/ قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است در حالی که با شیوع ویروس کرونا روند حرکت جامعه به‌ویژه دانشگاه دچار تحول گردید و باعث تعطیلی یا نیمه‌تعطیلی ظرفیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در محیط دانشگاه‌ها شد، معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با همکاری دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور، در جهت پرکردن این خلاها اقدام به برگزاری پویش ملی در بهشت در دو سطح ملی و استانی کرد و به صورت کلی هدف پویش ملی در بهشت احیای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی و... بود.

نظرات

ارسال نظر
برای ارسال نظر ابتدا باید عضو سایت شوید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید، وارد سایت شوید در غیر این صورت اینجا را کلیک کنید